Wanneer je nieuw bent bij een online casino kan het natuurlijk gebeuren dat je met vragen komt te zitten over het reilen en zeilen van bepaalde zaken. Hoe een bonus werkt of welke stortingsmethodes er beschikbaar zijn, zijn vragen die dan ook vaak gesteld worden. Om een antwoord te geven op de meest gestelde vragen hebben de meeste online casino's doorgaans een uitgebreide FAQ ingesteld. Hierdoor kun je de meest voorkomende vragen direct beantwoord zien worden en hoef je dus geen contact op te nemen met een casinomedewerker. Hieronder hebben wij voor jou ook een Nederlandse casino FAQ opgesteld, waarmee zeker zaken voor nieuwe spelers direct duidelijker zullen worden en je zorgeloos met je eerste inzetten zal kunnen gaan spelen.
Als je denkt dat het aanmelden bij een online casino een moeilijke opgave is, dan heb je het mis! Bij het online casino zal je jezelf namelijk uiterst eenvoudig voor een account kunnen aanmelden door een registratieformulier in te vullen. Als je bij een casino wilt gaan spelen kun je doorgaans op Join Now of Play Now klikken. Hiermee kom je in de mogelijkheid om een account aan te maken, wat je doet op basis van jouw persoonlijke gegevens. Een aantal NAW gegevens, je e-mailadres en een zelf te kiezen wachtwoord zorgen ervoor dat je na het voltooien van de registratie direct in kunt loggen en met geld aan de slag zal kunnen gaan. Een tip van onze kant is dat je deze gegevens zo eerlijk mogelijk in moet vullen, omdat deze ook nodig zijn als je winst uit wilt laten betalen.
Ja dat kan zeker! Nieuwe spelers die zich bij een online casino aanmelden hebben juist recht op de welkomstbonus die aangeboden wordt. Als je bij een casino een nieuw account hebt aangemaakt kun je doorgaans rekenen op een 100% bonus over je eerste storting. Dit betekent dat het geld dat je bij je eerste opwaardering overmaakt direct verdubbeld zal worden, waaraan natuurlijk wel een maximum gebonden zit. In de meeste gevallen zal je een bonus uitgekeerd zien worden tot wel een paar honderd euro, maar hoe hoog deze is zal toch per casino verschillende zijn. Bovendien zijn er ook heel wat casino's die ook nog free spins aanbieden, waardoor je ook nog eens een X aantal keren gratis zal kunnen gaan draaien op een specifieke gokkast!
Als je voor het eerst bij een online casino gaat gokken wil je er natuurlijk zeker van zijn dat je op een verantwoorde manier geld toe kunt voegen aan je account. Om dit te kunnen realiseren werken online casino's nauw samen met betrouwbare betaalmethodes. Online kun je bij het casino in je account dan ook opwaarderen met iDeal, Neteller, Skrill, Mastercard, VISA of PaySafeCard. Al deze methodes ronden hun transacties af via de eigen beveiligde website, wat betekent dat er dus geen gegevens bij het casino moeten worden achtergelaten. Als je gaat storten zal je geld bovendien direct na de transactie al in je tegoed beschikbaar zijn om in te worden gezet en ben je dus altijd maar slechts een paar minuten kwijt om geld aan je account toe te voegen bij het casino.
Spelers die al eens in een fysiek casino geweest zijn zullen versteld zijn van de onbegrensde mogelijkheden van online gokken. Bij het online casino is er namelijk geen fysieke ruimte nodig om tal van casinospellen aan te kunnen bieden. Qua kansspelen kun je dan ook altijd rekenen op vele honderden gokkasten, videoslots, roulette, blackjack, punto banco, video poker en uiteraard ook jackpot slots. Spelen kan zowel tegen de computer als live, wat betekent dat je dus ook met een echte dealer aan de speeltafel je inzetten zou kunnen gaan plaatsen.
Om onze casino FAQ te besluiten willen we je toch nog even vertellen waar je terecht kunt met vragen die niet specifiek op zijn genomen op de FAQ pagina. Als je bij een online casino gaat gokken zal je doorgaans altijd contact op kunnen nemen door een mail te sturen. Anderzijds wordt er in de meeste gevallen de optie geboden om te bellen en kun je ook gebruik maken van een live chat. Als je contact op gaat nemen kun je uiteraard altijd rekenen op een professioneel antwoord. Bij het gebruik van de live chat en telefonisch contact krijg je uiteraard direct antwoord, maar als je kiest voor het sturen van een e-mail kan het tot maximaal 24 uur duren voordat je antwoord op je vragen hebt!